A1994 eğer bişeyi çok canınız çekerse yiyin kendinizi mahrum bırakmayın. Fazlaya kaçmadan tabiki. İçiniz rahatlayınca yemeyi bırakın😄 sonra biraz tempolu yürüyüş yapınca şekeriniz yükselmiyor 🤗 ama tabi yiyorum ama şekerim çıkacak biliyorum diye stresle yemeyin. Ben böyle çözüm buldum valla yoksa olacak gibi değil benim için çok ağlıyorum yoksa yiyemeyince 🤣🤣🤣🤣