Belki şimdi aranızda abartıyorsun diyenler olacak.. ama burada forumda kaynana eş aldatan eş gorumce kayınpeder postlarina cevap vermekten gerçekten yardıma ihtiyacı olan insanlara cevap vermiyor çoğu insan. Profilime girip son iki soru postuma bakabilirsiniz tek.bir kişi bile cevap vermemiş. Bu forumun amacı neydi? Herkes okadar kaostan beslenmeye okadar dedikodu ile günlerini geçirmeye alışmış ki diğer yarar sağlayacak postları görmüyorlar. Tabiki kimin neye yorum yaptığına karisamam herkes özgür ama belirli bir kesim var kaynana aldatma eş postu olsa da yardirsak diye bakıyor.. kime ne demeliyiz kime nasıl şikayet etmeliyiz bilemiyorum ama bu postumu gören yetkililer varsa buna bir çözüm bulun lütfen… Hamilelikte yararli bilgi sağlanması dışında kullanılmamali bence bu forum…