Solunum sıkıntısı da cigerden kaynaklı olur ignelerini yaptıysan hiç korkma benim doktorum 35haftalikken 5cm acilmam var diye hemen yatış yapiyodu bı iğne bı serum doğumu bekletmek için hiç bişey yapmadı sancım yoktu ama 36hafta olunca bayram sabahı sancılarım arttti doğum oldu