Birsen25 Benim de ikinci bebeğim, ilk kızım tüp bebekti. Endişelenmek ne demek çok iyi bilirim ama her günüm en azından 28 haftayı tamamlayayım diye geçtiğinden 36 bana çok mucizevi bir hafta gibi geliyor. Şu an 32 yi görsem diye dua ediyorum ve aslında bşraz da erken gelmesini istiyorum. İyi bir doktorunuz varsa iyi bir hastanede Doğum yapacaksanız 36 haftalık bebeğe ciddi bir problem olmadığı sürece bir şey olduğunu görmedim. İçiniz rahat olsun bence, siz de sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım 🙏🏼"