Yagmur_yusuf 35rabia benimde ilk oglumun adı ayaz ikincinin cinsiyeti belli degil erkek olursa poyraz dusunuyoruz
Semanur21 Aksoymm inşallah burak olacak ismimiz ben gebe kalmadan önce arkadaşım rüyasında görmüştü 🥰
Gmommysboy Aksoymm artık kimse mustafa,ahmet,mehmet,kemal koymuyor uras,ayaz,atlas,doruk,çınar,edis,alparslan kombinlerine kapıldım gidiyorum her postta😅isimler çok güzel ama sanki hepp aynı ben isim bulamıyorum yaa biraz orjinal birşey olsun istiyorum ama yok
Elf0305- Gmommysboy oğlum olsaydı emir kaan koyardım kimin erkekse hemen emir kaan koysana diyorum 😂😂😂
Anne54 35rabia ayyy çok sevindim maşallah minik ayaza nasip olursa bizde koyucaz inşallah nasıl bi karakter olucağı nasip kısmet artık 🤩😍
35rabia Anne54 Saol kuzum ❤ Saglikla gelsinn inşallah sizin de minik paşa adıyla yaşasınlar inşallah 🙏