icedearth Mdnyldz ahlasın anlamı çok güzel benim de seçeneklerim arasında beğeniyorum ama biraz zor söylenmiyor mu ya
Anne54 35rabia bizde ayaz koymayı düşünüyoruz anlamı yüzünden çekiniyoruz biraz sizin oğlunuz nasıl anlam konusunda memnunmusunuz😊
Yagmur_yusuf 35rabia benimde ilk oglumun adı ayaz ikincinin cinsiyeti belli degil erkek olursa poyraz dusunuyoruz
Mdnyldz icedearth başından beri belliydi isim bizde. Bi çok kişi yakın çevrem artik benimsedi ama hala kayinvalideme zOr geliyor.Duydukca alışacaklar yapacak bisey yok☺️🤭
WmonallissA Ben Yiğit Ege diyorum, eşim biraz Arda ismini beğeniyor gibi, bir aydan az süre kaldı ama hala kesinleşmedi😇😇
Mehdisram Bende bilmiyorum 🤷♀️ ilk oğlum Mehdi Ediz ona uygun arıyoruz çok seçenek yok ama ben zeyn enes yada zeyd Enes diyorum eşim sıcak bakmıyor fikirlere açığız 😅
35rabia Anne54 oğlum çok akıllıdır teyzesi 🥰 hiç soguk bir çocukta değil herkesin kucağına gider güler insanlara çok tatlı ve sevimli bir çocuk herkes ayazi çok sever çevrede bir buçuk yaşında zatenn ama herkes maşallah ne kadar akıllı sakin bir çocuk derler ❤
Anne54 35rabia ayyy çok sevindim maşallah minik ayaza nasip olursa bizde koyucaz inşallah nasıl bi karakter olucağı nasip kısmet artık 🤩😍