Dilara8228 Zehrali54 Hissetmiyor o yüzden benimkide diyor çok güzel bir duygu işte evet güzelde acisida var 😂😂
Zehrali54 @Dilara8228 evet çok güzel bir duygu ama bazen keske biraz erkeklerde taşısada bizi anlasalar diye düşünüyorum☺️ bide bu aralar benim altta sanki bıçak saplanıyormus gibi sancı giriyor acaba bu normal mi sizde de oluyormuydu
Dilara8228 Zehrali54 ben sadece 1 saat taşısinlar istiyorum 😂 Evet canım ben 20. Haftamdan beri çekiyorum onu sağa sola dönerken bile çok zorlanıyorum doktor normal dedi 30dan sonra dahada çoğalır dedi ve öyle oldu magnezyum verdi ama bana etki etmiyor 🤷♀️
kucuktosbik27 [silindi] hadi ya 😅 ben doktora sordum bişe demedi kaç haftadır göbeğimi titretiyor 😂 geçen hafta ultrasonda kordonunu öpüyodu benim kızım hiç şaşırmam ondan oluyosa kordonuyla aşk yaşıyor içerde😂😂
Lalihhhh Saniss bende 30+4um aynı titreşimler bende de var bu hafta başladı bir de artık hem.sagdan hem.de sol taraftan da hareket aynı anda hissediyorum arada artık eli ayağı aynı anda mi oynuyor ne 🤭
Zehrali54 Dilara8228 amin canım allah isteyen herkese versin herkes hayırlısıyla kucağına alır insaallah bebegini 🥰
derinsart Dilara8228 o gögüs altı uyuşma bende de var ama sadece sağda var ve sağa yatınca oluyor neden acaba kaburgalarımda