Merve95merve Doğuma çok az kaldı 38. Haftamdayım normal doğumu bekleme kararı aldım ama her an vazgeçebilirim çünki çok korkuyorum bebişim biraz iri yani o sancılar geldiğinde baş edemem diye korkuyorum . Diyorum sezeryan mı olsam ne yapsam
Rukiye2 Merve95merve normal doğum en sağlıklı bazı sebeplerden sezeryan oldum tüm bayitildim kalktığımda aşırı ağrım vardı 2ay vücut zor toparlıyor kendini yani ben öyle oldum sezeryen mecbur kalmadıkça tavsiye etmiyorum 😔
zeyzeyyyy Merve95merve kimseyi etkilemek istemem benim de ikinci gebeliğim ilki normaldi resmen travma yaşattılar devlet hastanesinde bana azarlayan kızan ağrı sızı.. şimdi 36+2 haftalık gebeyim yine ve kendi isteğimle sezaryen olacağım. Hiç cesaretim yok kızlar normal doğuma🥺🥺🥺
3MelekAnnesi3 Merve95merve her kadın normal dogumu tatmalı öylesine mükemmel ve yasanası bir duygu ki bebegin cıkmıs anı hemen temas herşey cok güzel inşallah bende bu bebegimde normal yaparım oglun normal olmustu
meraklianne1 Elinde olursa sabret normal doğur benceeee sezaryen ikinci tercih olmalı diye düşünüyorum herkea yapıyo sende yaparsın🌸🌸
Merve95merve Rukiye2 mesela tam olarak nasıl oldu nasıl bi ağrı çektin karnındaki kesi ne durumda biraz ayrıntılı anlatırmısın?
canserko Ben hiçbir zorunluluk olmamasına rağmen, sezeryan tercih ediyorum. Çünkü normal doğumun psikolojisini ve yorgunluğunu kaldırabilecek kuvvette ve zihinde değilim. Uzun saatler sancılar çekip kendimi de bebeğimi de yorgun düşürmek istemiyorum.
Merve95merve canserko bende öyle düşünüyorum ama herkes normal öneriyor kafam çok karışık ve çok az zamanım var napıcam ben ya
Mavimpembem Elif_s bnmde ilk doğum normal oldu ikincimi sezryn istyrm ileride vajina estetgi arayışına girmeyeyim diye hem birde vajina dikişleri bana göre daha zorlu surec geçmişti sancılar kenarda dursunda bazıları çok pozitif hikyeleri var masllh diyorum ama o sans bana uğramaz sanrm acı eşiğimle alakalı ben kaldıramıyorum herkesin ki aynı olmuyor aslinda
Ecelina53 Kızlar 39+6 günlük hamıleyım ne sancım var ne nişan geldı hıc bi belırtım yok ne olcak benım bu halim
Merve95merve zeyzeyyyy normal doğumu devlette olup kötü davrandıkları için mi gözün korktu ? Yoksa sancıdan vs fln mı cnm
Aselm25 İlk doğumum normaldi 2. Doğumumu 20 gün önce bile isteye sezeryan oldum evet sezeryanda sonraki süreç bir tık daha zorlu oluyor ama geçiyor gönlünüzden nasıl geçiyorsa doğum şekliniz o olsun 2 türlüde bebeğinizi kucağınıza aldığınız an herşeyi unutuyorsunuz
zeyzeyyyy Merve95merve devlette oldu ebelerin azarlamaları 3 gün sancı çekmem doğuramamam bayılmam ve daha bir sürü şey🥺