Esmerkiz34 Arifcaninannesi serum verdi eve geldim cnm bide dedi kasılma normal artık doğum bekliyoruz dedi
Attent Esmerkiz34 benimde ayni sekildeydi kasılma cok var 39+3 nts bağladı az sanci cikti dogumhane gönderdi belki gizli acilma vardır die ebe bakti bsiy yok istirahat et suyun gelince hemen gelndedi