Esmerkiz34 Kızlar 39 haftamdayım bugün karnım çok sertleşiyordu sabah uyandigimdan bu yana kadar hep kasılma vardi ama sancım yok sadece kasılma var yaşayan varmı acaba
Klncnrbhr Esmerkiz34 bende şuan aynı durumdayım 37 haftalık hamileyim normal mi acaba bende merak ediyorum
Elifberk Esmerkiz34 39 haftalığım dün 25 mart 2 de kontrolüm vardı karnım çok gergin ve sertti hatta nst bile olmadı tekrar çekildim o kadar gergindi. 26 mart sabaha karşı 05.58′de pembemsi şekilde su geldi 1 saatir ağrı çekiyorum hayırlısı olsun dikkat edin
derinsart Esmerkiz34 doktorum beş dakkads bir olursa kasılma bekleme gel demişti ins geliyodur bebişiniz😍
Arifcaninannesi Esmerkiz34 Kuzenim 34 haftalik kasilma ve sertlik hissediyordu dun doktor bebegin sancisi var demislerdi serumla durdurmuslardi sancısı ni
masalkusum Elifberk nst de sancınız cıkmısmıydı kontrolde Allah kavustursun bebegınıze ısallah saglıkla 🤲🏻
masalkusum Bende 38. Haftamdayım kasılma nasıl oluyor benımde bebegım cok gerıyor kendını karnım cok sert oluyor gun ıcınde asaga dogru baskı yapıyor sancı oluyor gecıyor ara ara kasıklarımda adet agrısı gıbı agrı olduguda oluyor
Arifcaninannesi Esmerkiz34 Mutlaka cnm bilgi ver cunku bilgilendirilmeye ihtiyacimiz var bnm ikimci gebeligim ama sezaryen oldugum icjn kolay kolay sanci yasamadim
Elfatav Hızlı ve kolay doğum için Meryem ana otunu araştırıp bulun derim çevremde kullanıp kolayca doğum yapan çok oldu 🌸