Ozlem23 Kelebekler bel destekli bişi var arkadaşıma yetmiş ki onlar yolculuk falanda yaptı yeter demekki gorucez 😁
Kelebekler Esradgn3558 site güvenilir mi daha önce İnstagramdan sipariş verdiğim bi şeyin içinden bambaşka bi ürün çıkmıştı o günden sonra hiç bi şey sipariş etmedim de
Esradgn3558 Kelebekler canım ben çok beğendim gerçekten, yıkadı annem dün ama elinde rengi falan akmadı , ağız bezlerini falan ütüledik ettik ben çok memnun kaldım kumaşından, çok sayfa baktım en kaliteli olarak burayı gördüm yaptırdım
Portakalgeliyor Kelebekler Bee colection sayfasından pike seti var onun kumaşından önü pike içi müslin örtü içine de minder yaptırdım bence çok güzel oldu hem tam set yapabilme imkanın var :) 🙈
Kelebekler Portakalgeliyor site güvenilir demi size ürünler tam istediğiniz gibi geldi 😁 üründen daha çok siteye karşı takıntılarım var 😅
Portakalgeliyor Kelebekler ay valla valize koydum ama bak aldıklarımı sana atayım resim pikesi mükemmel ve büyük :) ben simdi güllü desenden alcam maaşı bekliyom :)
Portakalgeliyor @Kelebekler pike seti bu :) içinde pikesi müslin örtüsü 2 önlük 2 ağız bezi var . 🌸 https://imgyukle.com/i/N0E9dN puset minderi bu :) 🌸 https://imgyukle.com/i/N0E6Ue Gri olan dışı benimkinin :) içi pandalı https://imgyukle.com/i/N0RRjp https://imgyukle.com/i/N0RVWy çok beğendim kullanmayı nasip etsin allahım inşallah sağlıkla 🤰🏼🌸 ( ben emzirme önlüğüde aldım )
Nymphadoraa Portakalgeliyor çok güzelmiş hepsi Allah hayırlısıyla kullanmayı nasip etsin ☺️ Ne kadara yaptırdınız hepsini toplamda? Bir de kaç günde geldi ?
Portakalgeliyor Nymphadoraa aminn 🙏🏻🙏🏻 Valla ben toplam 300 ödedim kargo ayrı ayrı sipariş verdiğim için 20 tl ekstra :) şuan indirim var diyebiliyorum :) ben alalı 2 ay oldu . 3 gün içinde geldi sanırım çok sürmedi
Nilaylks Duygu4444 dışarıda ki müslin örtülere bakarak ordan aldım çok daha kaliteli geldi ama puset örtüsü için bakabilirim teşekkür ederim ☺️
Kelebekler Esradgn3558 ya ben biraz geç kalmışım böyle şeyleri almakta da 🙈 kendime kızıyorum sordum firmaya 6-8 gunde anca dağıtıma çıkar diyorlar benm doğuma kaldı 12 gün 😂
Duygu4444 Kelebekler https://instagram.com/ayscolletion?igshid=cpisyafzb4f7 aynı ürünleri burdan daha uygun fiyata aldım acelem var derseniz 2-3 gün içinde yollarlar tavsiye ederim :)
Esradgn3558 Kelebekler hadi yaaa tühh, bir de bu firma çok yoğun gerçekten benim arkadaşlarıma fotoğrafını atmıştım herkes hamile bi on kişi falan hamileyiz heralde onlarda aldılar beğendiler😅 olsun sağlık olsun bebeğimizi sıkıntısız kucağımıza alalım da gerisi mühim değil 😇 o zaman trendyoldan falan bak hazır modellerden en hızlı gelebilecek orası olur