Hmdsena2019 Rmysmt biraz yüksek canım 25 üstü oda adet gecikmesi yapıyo her doktor yüksek görmüyo ama benimde 35 di ilaç başladı
Rmysmt Hmdsena2019 olabilir adet gecikmelerim o yuzden sanırım iste bi gitseydim dahiliyeye ama mesela boyleyken hamile kaldim bi sıkıntı oluyor mu acaba ya da degerler boyleyken hamile kalınıyor mu
Hmdsena2019 Rmysmt tsh kactı canım yani bu degerlerle biraz zor diyolar dengenir yani Rabbim ol derse olur Doktorun hiç ilac yazmadimi bana bir ay doktorum tsh için hayıt tohumu iç dedi düşer olmadı ilac başlarız demişti
Hmdsena2019 Rmysmt pko var demek canım 😔😔 Lh yüksek fsh den fsh ii ama canım yani yumurta rezervin ii estradiol kaç ( E 2 ) die de yaziyo olabilır
Ezgi33 Rmysmt hamile olduğun için randevu bulamıyorum bir türlü yardımcı olabilirmisiniz derseniz yardım ederler belki bende de öyle oluyorsu yardımcı oluyorlardı doktorlar
Rmysmt Hmdsena2019 canim daha dahiliyeye gidemediğim için ilaca başlayamadım tsh 4.5 insülin direncim 4.3 bunlarin 2.5 alti olmasi lazimmis
Hmdsena2019 Rmysmt tsh 2.5 altı olmalı insilün tam. Bilmiyorum kac olmalı ama çok yüksek deil canım şimdi dahiliye ayrıntili ister test glikoz aclık tokluk düzelir yaa tsh biraz yavas düşüyo. Canım
Rmysmt Hmdsena2019 butun testleri yaptırdım canim sadece ilac verirler diye düşünüyorum cok sukur fazla yuksek degil dedigin gibi ama dengelemek lazim