Hmdsena2019 Rmysmt evet onlar için dahiliye baksa iii ayarliyolar ilacları gerek duyarsada endoktirine kayıt açar
Ilknur23 Rmysmt bende alamamistim randevu. Sabah erken saatte hastahane açılır açılmaz gittim aldım sıra hemen sende öyle yapabilirsin
Rmysmt Hmdsena2019 aynen canim gitmem gerek bir an önce dengelemem lazim onlari bebek istiyoruz çünkü pkoluyum😓
Hmdsena2019 Rmysmt kendine yakın olan yerden al canım sürekli gidip gelmen gerekebilir tek seferlik deil malesef dahiliye helede troit ve insülin + pko varsa Rabbim şifaya denk getirsin 🤲🏻🤲🏻
tcasl Rmysmt sgk ile anlaşması olan özel hastanelerde dahiliye muayenesi uygun oluyor veya kliniklerde devletten bu sıralar randevu almak çok zor 🌼
Rmysmt tcasl evet canim sordum bi özel hastaneye de 85 tl dedi ama sadece ilac yazip yollarlar mi yoksa tahliller isterler mi bilemiyorum tahlillere gelince baya pahaliya geliyor ama denicem sansimi bakalim olmazsa mecbur özel olacak
Rmysmt Hmdsena2019 amiin canim adetlerim de duzensiz 4 ay olmamistim ilaçla oldum bittikten sonra belime yaki vurdum sonra sogan kürüne basladjm ve ovulasyonla takip ediyorum insallah Rabbim hayirli sonuçlar almayi nasip eder bide degerlerimi dengeleyeyim🙏🏻
Rmysmt Hmdsena2019 vallahi onlar için bisey demediler sorun gozukmuyor sadece tsh 4.5 insulin direncim 4.3 cıktı ikiside 2.5 alti olmasi gerekmiş ama ilacla dengeleniyomus sanırım
Hmdsena2019 Rmysmt biraz yüksek canım 25 üstü oda adet gecikmesi yapıyo her doktor yüksek görmüyo ama benimde 35 di ilaç başladı
OzgeAlya Rmysmt Kanuni Sultan Süleyman hastanesinde öğlen 12 ' e kadar fiş veriyorlar haberiniz olsun