Kızlar bir de 10 yıl içerisinde tetanoz aşısı vurduranların tekrar tetanoz vurdurmasına gerek yok veya tek doz yeterli diyorlar. Böyle bişey var mı, duydunuz mu hiç? Benim 2018 yılında ufak bi kazayla elim kesildi dikiş atıldı tetanoz da vurulmuştum o gün. Gebelikten sonra da geçen hafta ilk dozu vuruldum, ikinciyi vurdurmayı düşünmüyorum bu yüzden. Aşı olurken böyle bi bilgi verdiler mi size? Ben aşıdan geldikten sonra araştırıp öğrendim, sorma fırsatım da olmadı o yüzden. Yanlış biliyorsam beni aydınlatın 🙄