Acemianne12 en önemli testlerden birtanesi. Tabi ki yaptırın.
Bende bu söylentilere inanıp yaptırmasam şekerim olduğunu bilmeyecektim. Bana testi detaylı ultrasonda perinatolog zorunlu kıldı, iyi ki de kılmış. Test ile öğrendik, çok yemek yiyordum anlamsız şekilde doymuyordum meğersem şekerim düşüyormuş sürekli. Hatta 60 a düştüğünde dilim uyuşuyor konuşamayacak duruma geliyorum. Allah’a şükür şu an kontrol altındayım ve özel listeye göre besleniyorum ve bebeğimi de şekerden korumuş oluyorum .
Şeker ihmale gelmez korkmadan yaptırın. inşallah sonucunuz güzel çıkar :)