Acemianne12 Arkadaşlar yarın şeker testi yaptırcam zararları var mı acaba yada zararını gören var mı doktorum önerdi ve bende onu dinleyip yaptırıyorum sizler yaptırdınız mı
MelisaMila Acemianne12 Ben yaptırmıştım.Kızım içerde kıpır kıpır oldu içer içmez.Kutu sprite benzerdi birşeydi yani gazoz gibi 😃
Elifaltun Acemianne12 gelisimi 1hafta onde olunca doktor yaptiralim dedi bende yaptiriyim icim rahatlasin dedim..onla ilgili herkes bisey soyluyor zaten yaa ama yaptrinca en azindan iciniz rahat ediyor
mothers_baby2021 Benimde 1 nisanda şeker yüklemem var .Duyumlara göre bunyaptırılan şeker testi ilerde sıkıntı yaratabiliyomuş şeker haastası olabiliyromuşsın ne kadar doğrudur bilemedim ama doktorun önerisi ile yaptırmak gerekli bence
Simaykeskin Prenses21 saglik ocaginda ucretsiz. eczaneden glukoz aliyorsunuz sadece ben dun yaptirdim
MelisaMila Prenses21 Özelde yaptırdım. Ödedik diye hatırlıyorum. Sürekli şekeri de kontrol ediyorlar çünkü
Atesbeyinannesi Acemianne12 ben yaptırdım canım iyi ki yaptırmışım çünkü benim her şeyim normaldi suyum bebeğin gelişimi benim kilo alışım her şey iyiydi ama şekerim sınırda çıktı şimdi yediklerime dikkat ediyorum Allah korusun yaptırmamak daha tehlikeli bak ben bilmiyordum yiyordum her şeyi ama şekerim ilerleseydi bu bebeğime zarar verecekti. Ayrıca içtiğin şey de bildiğin gazoz hatta benimki elmalıydı eşime dedim keşke yanına ekmek falan bir şey verselerdi diye 😄
Gmommysboy Atesbeyinannesi hikyemiz aynı..siz de açlıktan ölecek gibi oluyor musunuz ben diyet işinde cok zorlanıcak gibiyim üzülüyorum böyle napıcam bilmiyoruö açlıktan ağlicak gibi oluyorum doymuyorum geceleri açlıktan uyanıyorum .kabus gibi ya🥺
enisenalbant Acemianne12 Şeker tarama testi korkutucu geliyor ama içirdikleri içecek 2 dilim baklava ile aynı eş değer yani korkulacak bir şey değil
Eceee7 Acemianne12 içeceği yudum yudum için aç gidin su bile içmeyin ben 6 hafta oldu yaptıralı diyet uyguluyrm
NAZ2333 Acemianne12 canm ilk aclik icin kan aliyo o direk cikiyo sonra icecegi iciyosun 1saat sonra bi kan veriyosun sonra 2.saati veriyosun yani 2saat iicndr cikiyo
Atesbeyinannesi Acemianne12 şöyle oldu benim canım doktorum gece 12den sonra bir şey yeme dedi aç olman lazım sabah 9da gittim açken ilk kanı aldılar sonra o içeceği verdiler içtim onu içtikten 1 saat sonra tekrar kan veriyorsun o kanı verdikten 1 saat sonra tekrar kan veriyorsun yani 11 buçuk gibi işim bitti ama bu sırada yemek yemiyorsun ya da su içmiyorsun sonra işim bitince yemek yemeye gittim 1 buçuktu sonuçlarım çıkmıştı
Didoo9 Atesbeyinannesi bende iki gün önce yaptırdım aynen bu şekilde yapıldı. Özele gidiyorum ancak herhangi bi ücret ödemedim. Çok şükür bene gebelik şekeri çıkmadı 🙏 umarım sizde de çıkmaz
Atesbeyinannesi Acemianne12 ben araştırma hastanesinde yaptırdım canım o yüzden bir ücret ödemedim ama bazı özeller almıyormuş bazıları da şeker yükleme testi olarak genel bir ücret alıyorlarmış
Atesbeyinannesi Didoo9 benim açlık şekerim ve 2.saat yapılan test düşük çıktı ama 1.saat sonucu biraz sınırda çıktı o yüzden doktorum beyaz ekmek karbonhidratı falan kes dedi bir de ben normalde tatlı çok sevmezdim ama hamileliğimin başından beri tatlı delisi oldum ondan nasıl vazgeçeceğim bilmiyorum 😣
Didoo9 Atesbeyinannesi yaa geçmiş olsun 🙏 bebekte sizde sağlıkla atlatın bu süreci inşallah 🙏 erkek mi bebişş ondan mı tatlı aşeriyorsunuz acabaa :)