Momlife1 Merhabalar benimde 4 gün va Omay0707 evet gözüküyor canım benimde 4 gün var erken gebelik testinde çıktı ama normal testte çıkmadı bir kaç gün sonr kan vereceğim hayırlı olsun inşallah 🎉
hilaleee Omay0707 bende böyle oldu hatta daha belirgindi bi akşam heyecanına sabaha kadar uyuyamamistim sonra adet oldum Hemde 14 gün geçmişti adetim okadar yıkıldım ki
Merve-1109 Omay0707 6. Haftada kese 7. Haftada kalp atışı duyulur canım aceleci olma strese girme bu günlerinin tadını çıkar kendinde belirti arama hamile olmanın keyfine var
gulserenisikemirasaf Benimde adete gün varken böyle göründü bi kaç gün testi tekrarladım aynıydı sonrada kan verdim gebelik var büyük ihtimal sizinde
Elifdikel Omay0707 hayırlı olsun inşallah değerleriniz artarak devam eder 2 gün sonra tekrar aynı yerde aynı saatte kan verin