Hazan_yeli25 Lalihhhh cnm normalde Bende yemeğe oturdummu iştahlı biriyim kilom da var ama öyle ara atıştırma huyum yok sabah ilk uyandığımda bı mide kazintisi oluyo geciyor .Hava sıcak olmiyck evin içinde o kdr da susamam Allah kolaylığını verir dua edin bir gün deneyin bir tutup bir yiyin hiç değilse yarı yarıya olur bı riskiniz yoksa tütün birazını belkide çok kolay olacak inanın. Çoğu doktor tutma der her ihtimale karşı annelerimiz hep tutmuş son ayında lohusaliginda dahi Rabbim evladimizin rizkina kefil biz sadece araciyiz .🤲 Annem hep tutarmis üstelik midesi dokuz ay bulanirmis yemeden içmeden kesilirmis ama en küçük bebeği dört kg olmuş 🤭 bbk besleniyor çok ymeyle o kdr da ilgisii yok merak etme
Lalihhhh Hazan_yeli25 muhakkak ALLAH sabrını verir ondan şüphem yok , bünyem de zayıf dün sabah birden dermanım kesildi eşim de gördü diyor rizam yok diyor ( bu ara da yanlış anlaşılmasın eşim dini değerlerini ve ibadetlerini yerine getiren biri) seneye borçlarını tut yavaş yavaş dayanamazsan ya bozarsan o zaman daha kötü olursun kendini ve bebeğini riske atarsan sevap yerine günaha girersin diyor nasip bakalım daha var nasılsa o güne RABBİM ne gösterirse onu yapmayı düşünüyorum 😊
Hazan_yeli25 Lalihhhh öyle bir müsade tabiki var dinimiz kolaylık dini kazası yapılır ben deneyin dedim sadece sevaba girmek dgl maksat sonrasında tutması zor olmasın diye bbgn aç klmasi fln gibi birşey olduğunu sanmıyorum Özel bir sağlık sorunu olmadığı sürece.sadece kndin bitap dusebilirsin dayanamayabilirsin kazaya bırakırsın o zmn .bunun fitresi yok aynı orucu eda etmeliyiz en az iki sene de emzirecegiz o kdr geciksin istemedim borcum kendi adıma 🤗
nergiz__ Sevap alacağım derken günaha girecek bence tutacağım diyenler, o bebeği aç bırakmaya hakkınız yok, size emanet o
Bebekinannesj Sinemtnm ikiponcik_annesi zaten son 3 ay onerilmiyo ama doktorunuza sorun kesinlikle o söyler
Bebekinannesj Mervenzeee aynen öyle aslında ama insan tutmak isteyince ben cok severim oruç tutmayi doktora sorucam bakalım
Bebekinannesj Hazan_yeli25 aynen cok doğru allah zaten sabrını verir hersey ona kalmis canim insallah sag salim tutariz bir sorun olmadan🙏