Merve50 Bebekinannesj o zamana allah nasip ederse 32 haftalık olacağım rabbimin de izniyle tutmayı çok istiyorum evdeyim zaten gün boyunca yatarım rabbim elbet kolaylığını verir 🤲🏻♥️
Hatice35 Bebekinannesj bende tutmak istiyorum o zamana kadar bende dört aylık olucam inşallah, gün içinde ilaç almam gerekir bide o zaman bebeğin kemiklerinin geliştiği zamanlar bilmiyorum ki bakalım
Mervenzeee EylulHifaa tutabilirsin canm İnan bebeğin bir ağırlığı olmuyor bedeninde 😊oruç tut sıhhat bul 🤲
Sinemtnm Bebekinannesj aslında hep açım xaten yiyemiyorum tutmak çok isterdim ama kustuğum iÇin zaten kabul olmayacak bu sene üzerime bir ay boruç kalacak gibi Ramazan Rabbim hakkıyla tutanlardan eylesin 🤲🏻
Bebekinannesj Mervenzeee aynen öyle aslında ama insan tutmak isteyince ben cok severim oruç tutmayi doktora sorucam bakalım
Kayasbht Bebekinannesj ben deneyecektim eğer kötü olmazsam tutacaktım fakat hamilelik şekeri çıktı sık ve az yiyorum Ramazan ayı da zaten son zamanlara doğru denk geliyor o yüzden tutamayacağım 😒 ama sağlık sorunu olmayanlara denemelerini tavsiye ederim
EylulHifaa Mervenzeee tutmayı çok istiyorum zaten canım ama bilmiyorum çok küçük oluyor daha gelişim aşamasında olucak ya korkuyorum doktoruma sorucam yinede
Hazan_yeli25 Bebekinannesj Allah izin verirse tutacağım şuan 30 haftaligim 32 33 olunca başlar ramazan coksukur riskli bi durumum yok sahurda imsakta bol su içer enerji depolarım bı sorun olmaz aşırı sıcaklarda da denk gelmiyor su kaybı olmaz evin içinde ne zorluğu olacak normalde de oruçtan etkilenmem inşallah Tutucam sonra tutması daha zor Allah’ın izniyle birşey olmaz kendi adıma fikrim böyle 🤗
Lalihhhh Hazan_yeli25 Haftamız aynı sizinle ben de tutmak çok istiyorum borclanmayayim diye ama aç duramıyorum çok sık yiyorum ,siz de nasıl oluyor açlığa dayanabiliyor musunuz? Sabah namazina kalkınca bile yiyorum ben bazen gece 2,3 te de yiyorum kalkıp🙈
Bebekinannesj Hazan_yeli25 aynen cok doğru allah zaten sabrını verir hersey ona kalmis canim insallah sag salim tutariz bir sorun olmadan🙏
EsmamM18 Bebekinannesj 6 aylığız ben tutacağım inşAllah. Ramazanı boş gecirmek istemiyorum. Kullandığım ilaçlar da 2 tane sahur da içicem ikisinide aç karna olduğu için. Dinimiz açısından tutmamak günah değil hamilelere cevaz vardır. Ama hamile olmak da oruca engel değildir. İsteyen doktoruna sorarak sağlık sorunu yoksa tutmayabilir. İlk gün iftar da size tavsiyem ilk sıvı tüketin 10 dk yürüyün sonra yemeklere geçin. Ben ilk gün kötü olmuştum. Soda rahatlattı. Diğer günler güzel geçti.
ikiponcik_annesi Bebekinannesj benimde 33. Haftama denk geliyo uzun süre aç kalamiyorum bi iki gün olsun deniyim diyorum ama eşimde olmaz bebek beslenmez sonra tutarsın zaten hamilelerin oruç tutma zorunluluğu yok bişey olur diyo beni endişelendiriyo bilemedim ya 😔
Bebekinannesj Sinemtnm ikiponcik_annesi zaten son 3 ay onerilmiyo ama doktorunuza sorun kesinlikle o söyler
Kayasbht Sinemtnm benim de geç bitmişti bulantılarım ama bitmeye yaklaşmışsınız sizde . Güzel düşünün güzel olsun sağlıklı ben kolay hamilelikler dilerim 🌹
Lalihhhh Bebekinannesj şuan 30+4um oruca kadar 34 olacağım nasipse tutsam diyorum borçlaninca zor oluyor sonra tutmasi en iyisi oruçta tutmak diyorum ama eşim dayanamazsın diyor , gerçekten aşırı iştahım açıldı hamilelikte çok acikiyorum hatta aç olunca halim dermanim kalmıyor oruçta dayanamazsam diye de korkuyorum doktora da sorucam ne diyecek
Hazan_yeli25 Lalihhhh cnm normalde Bende yemeğe oturdummu iştahlı biriyim kilom da var ama öyle ara atıştırma huyum yok sabah ilk uyandığımda bı mide kazintisi oluyo geciyor .Hava sıcak olmiyck evin içinde o kdr da susamam Allah kolaylığını verir dua edin bir gün deneyin bir tutup bir yiyin hiç değilse yarı yarıya olur bı riskiniz yoksa tütün birazını belkide çok kolay olacak inanın. Çoğu doktor tutma der her ihtimale karşı annelerimiz hep tutmuş son ayında lohusaliginda dahi Rabbim evladimizin rizkina kefil biz sadece araciyiz .🤲 Annem hep tutarmis üstelik midesi dokuz ay bulanirmis yemeden içmeden kesilirmis ama en küçük bebeği dört kg olmuş 🤭 bbk besleniyor çok ymeyle o kdr da ilgisii yok merak etme