Merhabalar benim hamileliğimden önce genital bölgemde Bi siğil çikti doktor önemsemedi 2ayimda girdiğimde doktor araştirma hastanesine jinekolog onkologa sevketti. Simear testi yaptırdı negatif çıktı hpv DNA İstenildi sağlık ocakları ve ketemlere gittim gebelikte düşüğe sebebiyet verir diye yapmadılar. Öylece kaldım aranızda gebeyken hpv yapanlar oldu mu olumsuz bişey oldu mu. Bu konuda bilgisi olanlar yazabilir mi psikolojim alt üst oldu