mesit34 bende de 2 yıl önce vardı tedavi oldum şimdi tamamen bitti smear datemiz çıkmıştı ama bir daha gitmedim dr a şimdi hamileyim dr a söyledim bunları smear alacak mısınız dedim hayır hamileyken olmuyor Doğumdan sonra dedi
Dedim bebeğe bulaşabilir eğer varsa
Birşey olmaz şu an yoksa dedi
Ama içim içimi yiyor ama yurtdışında olduğum için kurallar katı ne yapıcam bilmiyorum 😔