Babyarel 6. Haftada bulantım başladı. Gece yatarken 2 tane içiyorum rahat ediyorum ki buna rağmen zaman zaman kusma, bulantı yaşadığım oluyor. 17+5 oldum hala kullanıyorum. Doktorum profesör, perinatolog bir çok doktor zaten veriyor zararı olsan onlar vermez. Rahatça kullanabilirsiniz. Ben bugün itibariyle gece 1 taneye düşürdüm bakalım yarın nasıl geçecek. Azaldığı için bulantılarım o yüzden deniyorum bırakmayı. Geçmezse yine 2 tane içeceğim.