Merhaba güzel anne adayları
6+5 günlük hamileyim nasipse.
Doktor prilam dr önerdi kullanmak istemesemde bulantim baya var kusma yok ama tiksinme tarzında su bile içemiyorum neredeyse ve bir kızım var mecbur yemek yapmak ona bakmak zorundayim herhangi bir sakıncası var mı acaba ilaç yanlısi değilim önceki hamileligimde hiç içmedim 4 ay kusmama rağmen ama bu sefer çocuğum için kalkmak yemek yapmak zorundayim teşekkürler şimdiden