Mandalina91 evet ılk dogumum ve ınan bu kadar arastıran bır ınsan degıldım okudugum kitabın ınternetten arastırmanın haddı hesabı yok. Kendı saglıgımdan önce onun saglıgı dıyorum daıma ve kendımı hep normal doguma hazırlıyorum hem ıkımızın saglıgı ıcın hemde bebekler normal dogumdan sonra anne gogusunu daha rahat alıp emmeye baslıyorlarmıs. Sezeryanda bu bıraz zorluyormus vede mamaya bas vurulabılıyormus. Ayrıca normal dogumda ıcımızdekı pıs kanın tamamını atabilme sansımız daha yuksek vede daha cabuk toparlanabılıyormusuz bunun gıbı nıcelerı diyebilirim sana 😃