Ilkannelik HanifeKayaBulut daha çok yeni sızlamasi çok normal batikonla hee lavabo sonrası yıkadım. Ve nemli kalmasına özen gösterin çünkü kurursa ped in yapışması fln çok can acıtıcı olur. Nemlendirici bi krem de kullanabilirsiniz her gün asiri da dus ta alabilirsiniz
Badeliya HanifeKayaBulut sızlama malesef oluyo her tuvaletten sonra batikonlu gaz bezi koyun daha çabuk iyilesit
Maliefem Sema99 ya ben ilkim sezeryan şimdi normal Doğum yaptım 18 gün oldum ben batikon sürerken aynadan dikişlerime baktım bugün iç dikişlerim hala duruyor ve gözüküyor rahim daha toplanmamış ddi çevremdekilrr sizce bu normal mi 🙄 geçecek mi yani
Sema99 Maliefem normal canım benim rahim 40 gün içinde toplar dikişler düşer ve eski halini alır canısı
Badeliya Maliefem sız bi doktora gidin bence 18 gün çok fazla 1 hafta en fazla 10 hunde düşmesi lazım dikisin
Badeliya Ilkannelik kuruması iyileşmesi için daha iyi benim bildiğim. Rahim zaten sürekli memli bi yer olduğu için iyileşme geç oluyo
MerveKya Ağrı falan olmuyor çok çabuk da iyileştim ben dikişlerimde uzun sürmedi düşmesi sonrasında da çok rahat oluyor