Ekekekekkejw benim de kesiklerim vardı.. sayısını söylemedi ama kesik atmalıyım dedi doktorum .. ne kestiğini ne de diktiğini hissettim.. bunları sonrasında da hissetmedim..
sadece bebeğim bir anda gelince içten bir dikişim oldu, o bir haftada iyileşti.. onu da sadece ağrı kesici içmediğim zaman hissettim o bir hafta içinde..