Kızlar merhaba daha önce birkaç kere yorumda Sivas’ta olanlara sormuştum ama artık haftaya detayliya gireceğim için iyice tereddütluyum. Cumhuriyet üniversitesinden randevu aldım detaylı için normalde medicanaya gidiyorum ama orası çok pahalı gerek yok dedi arkadaşım, o da üniversitede yaptırmıştı. Yalnız burada bazıları üniversite hastanelerin cihazı kötü, yanlış ölçüyorlar falan diyor sizler ne düşünüyorsunuz? Sivas’ta olanları bekliyorum bu arada burada perinotolog yokmuş özelde de radyolog bakıyor üniversitede de