Gizemis Kızlar hamilelikte ekşi yeşil elma hastası olanlar bir tek benmiyim. Okadar iyi geliyor ki. Ekşi sulu muhteşem yaaa👌🏻👌🏻👌🏻
maria12 Gizemis kesinlikle çok iyi gidiyor. Ben de ilk 3-4 aylıkken çok tüketiyordum o zaman zaten canım yemek istemiyordu elma iyi gidiyordu 😍
Gizemis Denizyildizii ayyy imkansız bişey söylemedim aslında çok uçuk kaçık fiyatlı birşeyde değil ama 🙁 maddi durumunuz mu yok🙁
Mervee26 Gizemis aylar önceydi yedim zaten ama ne imkansızlıklar okuyoruz forumda. Alamayan olur düşüncesindeyim o yüzden yazdım.
Asyakuzusu Gizemis Yok canım ya. Ona kaldıysa benim canım ilk gebe kaldığımda taze kayısı çekti. Bir foto gördüm aşerdim. Eee mevsimi değil bulamadık😁 avucumun içini yaladım. Ne yapalım. Olmayacak şeylerde çekiyo canımız.
NefesDeniz Gizemis Ama gerçekten azıcık abartı geliyor banada ki arkadaşımızın dediği gibi o zaman tv bile izlememek lazım..sabah programı izlerken bile insanın canı bir sürü şey çekiyor her programda yemek tarifleri dolu keza reklamlar aynı şekilde. Bir tane yeşil elmanın tanesi 1 tl dir sanırım kalkıp siz et yazmamışsınız ☺️
NefesDeniz Gizemis Beennn🙋🏻♀️ 3,5 ay boyunca yeşil elma,çubuk kraker ve maden suyu ile beslenmiştim🤦🏻♀️ Yeşil elma gerçekten çok güzel gidiyordu ama midemi bastırıyordu azıcıkta limon sıkıyordum ben üstüne :)
Hiranurecrin Gizemis Eşime telfon açtım yeşil elma almadan gelmiyorsun eve didim😂😂 Bu arada çok teşekkür ederim🥰
Gizemis Asyakuzusu evet benimde canım bazen ilkokulda yediğim patatesli sandviçin tadı aklıma geliyor Ne alakaysa 😂 nerden bulayım ben onu