DenizSayer Decucude valla benimkinin eli çok hafifti hiç acı hissetmedim şu an bile öyle aman aman acısı ağrısı yok arkadaşım 1 hafta kolun acıyacak demişti ama abartmış ya da bilemiyorum ilerleyen zamanları
HabibeKaraca Yapılırken hiç birşey yok dunde agrımadı ama bugun agrı olmaya basladı kolumu kaldıramıyorum hemşire 2 3 gün agrı olur dedı de bu kadar mı olur
Esen3535 HabibeKaraca benmde cok ağrımıştı ilk gün ağrımadı ama birgün sonrası kolumu kaldıramadım eşim kaldırmaya çalışmıştı ağlamıştım ağrıdan 1hafta sonunda gecti