Asli_277 ben 14. Haftadayım ve haftaya boyatacağım dip boya yaptıracağım çünkü çok beyazım var. Kuaföre gidince sorun organik boya varmı diye ben organik boya ile boyatacağım. Dr Banu çiftçinin kitabını okumuştum. Annenin kendini güzel hissetmesi, psikolojisinin iyi olması daha önemli. 3 aydan sonda boyatılır yazıyordu. Ben kendi doktoruma sormadım ama çok araştırdım boyatan çok.