Asli_277 4 aylık hamileyim , psikolojim öyle bir durumdaki değişiklik yapmak istiyorum saçımı boyamayı çok istiyorum kontrolume daha 2 hafta var , doktoruna soran bilgisi olan varmı , saçımı boyayabilirmiyim (saç rengimi açmak istiyorum)
teachervera Asli_277 https://resimyukle.xyz/i/f4PfUS Bugün boyadım canım. Gratisten bitkisel boya almıştım. 12 haftalık iken sormuştum doktor bitkisel ile boya demişti. Beyazlarım olmasa boyamazdım ama beyaz çok
mlkkk Asli_277 ilk üç ay önerilmiyor canım şuan organik boyayla veya diplerine değdirmesen boyayabilirsin
ozgef Asli_277 ben 16 haftalıktan sormuştum doktoruma. Artık boyayabilirsin bu saatten sonra bişey olmaz dedi. Gratisten bitkisel boya aldım 6 aylık oldum ama hala boyayamazsın ☺️
kubraltun92 Asli_277 organ gelişimi 30 .haftaya kadar sürüyor demişti bu sebeple 30. Haftadan sonra boyamak en sağlıklısı demişti doktorum , bende beyaz var ama bebeğim için sabretmek en iyisi..
OzgeAlya teachervera Yaa bazıları da diyor ki diplere değdirmeden boyayın diye fakat benim kendi saçlarım açık kahve yani diplerim, saçlarım da siyah 🤦🏻♀️ nasıl olacak bilmiyorum
Mucize_ teachervera boya ismi ne organik olan bende 5. Aydan sonra doktora sorarak boyatmak istiyorum
Aleyna_kpln Asli_277 bende 5aylikken sordum bu zamana kadr beklemissin acelesi mi var dedi bebegini dusunmeni tavsiye ederim dedi kesin bi kanit yom zarar verir vermez diye dedi benimde cok beyazim var cok kasiniyor bu gidisimde bidaha sorcam doktora
teachervera Asli_277 ben 3 haftalık hamile iken bilmiyordm siyah saçımı oryal ile açtırdım sonra boyadım. Bilmiyordum ama bi sıkıntı olmadı
teachervera Edakuz58 çok teşekkür ederim. Bundan bir önceki renk daha güzeldi kızıl bakır. Daha açık olsun diye kumral bakır aldım koyu oldu. Şu an kumral bakır
eliffkrts teachervera zaten sıkıntı gözle görülür bir şekilde olmaz bebeğin hücresel gelişimini etkiliyor doğduktan sonra oluşan astım kronik öksürük vs gibi birçok hastalığın temelini oluşturuyor, tabi inşallah Allah sağlıklı evlat nasip etsin bilmiyormuşsunux
teachervera Edakuz58 6.43 kızıl bakır çok güzeldi. Bu son yaptığım kumral bakır pek sevmedim koyu oldu
44Queen Asli_277 bence boyamamalısın ne olursa olsun bitkisel boya diye birşey yok yani sonuçta saçının rengini değiştiriyor ne kadar bitkisel olabilir