M-Esraa
Canım bizcesi yok, doktorunu dinle. Burda sırf moralin bozulmasın diye sana çok değil bilmem ne diyecekleri dinleme, doğurunca verirsin diyenleri de dinleme. Doktorun belki gereksiz bir tepki vermiş olabilir, kötü uslupla konuşmuş olabilir ama onlar kilolu gebeliklerin risklerini bildikleri için bu kadar kötü davranıyorlar. Hem kendi hem bebeğinin sağlığı için söylüyor sana. Yoksa ne uğraşsın ki doktor senin kilonla beslenmenle, ona faydası ya da zararı mı var. Evet doğurunca vereceksin ama hamileyken o kilo sana bir sürü sorun çıkaracak. Zor yürüyeceksin, her yerin ağrıyacak, şekerin çıkabilir, normal doğum yaparsan zorlanabilirsin, daha birsürü şey. Kendin ve bebeğin için sağlıklı beslen, kilo hiçbir zaman iyi değildir.