Mesutnur15
Sağlıklı besleniyoruz, öyle az kilo alıyoruz 😃🙈 14 kilo aldım, bebeğim 4 kilo doğdu.. Hamurişi de yedim, tatlı da yedim, her şeyi yedim, kendimi hiçbir şeyden mahrum bırakmadım ama yeterince yedim.. Hiçbir şeyi abartmadan yerseniz almazsınız o kadar kilo, sağlıklo beslenmek önemli 🥰🥰😇