Atesbeyinannesi Maviapril sınırda dedi açlık ve 2.saat ölçümü iyi ama 1.saat ölçümü 177 çıktı o yüzden yediklerine dikkat et dedi
Atesbeyinannesi Duygus97 ay evet öyle yap çünkü ben de kendimi bildiğim için bir de hastane benim evime 1 saat uzaklıkta tek gitmeye cesaret edemedim eşimle gittim iyi ki öyle yapmışım 😄 sınırda dedi yediklerime dikkat etmemi söyledi
Duygus97 Atesbeyinannesi anladım canım Allah şifa versin herkese inşallah diyetle düzelecek Bi şey zaten Allah Baska Bi şey vermesin sağlıkla gelsinler 🤲🏻
Duygus97 Merved91 bana hiçbir şey demedi bazen doktorlar da Bi tuhaf. Ben de en iyisi gece 12 den sonra yemem aç giderim