Kızlar şuan 24+2 günlük hamileyim doktor haftaya açlık ve tokluk kan şekerine bakılacak aç karnına gel dedi ama nasıl oluyor bu bana sağlık ocağından 27 haftada gel dediler. Tabiki doktor ne derse onu yapacağım ama tam olarak bilmiyorum yaptıranlar beni aydınlatabilir mi acaba teşekkür ederim