Semashbl MrsBulut ben düşünüyorum Allah tan bir şey olmazsa şimdilik bir sıkıntı görünmüyor çalışmama engel olacak idari izne ayrılmadan önce iki tane dogurup gelmiş arkadaşla konuştum mutlaka çalış bir gün bir gün diyorlar hep
Linam2021 MrsBulut ben başlamayı düşünüyorum ama duruma göre karar vereceğim çünkü vakalar da çok arttı insan korkuyor
MrsBulut Linam2021 evet vakalar arttı ama eşim çalışıyor hergün yüzlerce insan görüyor ondanda bulaşabilir her türlü riskim var diye düşünüyorum 🤔
fatmausta MrsBulut pazartesi bitiyor benim iznim de ama doktordan çalışamaz raporu alıp dönmeyeceğim süreç çok riskli ilerliyor son aylar daha kritik artık doğum sonrası izinlerden sonra ücretsiz izne ayrılacağım 😇
Aybigen MrsBulut doğrulugu da bı tarafada vakalar hızla artıyor bide mutant virüs meselesi var kendinizi riske atmayın bence