MrsBulut izne ayrilirken benim kurumum baştan söyledi 32 de çalışmak yok diye . Ama teknik olarak çalışabilirsiniz. Bu biraz kurumla alakalı. Tabi bide şöyle bişey var sonuçta bu hamileleri korumak için verilmiş bı hak 24 32 arası evde kalıp 32 den sonra çalışmak ne kadar doğru tartışılır.