Merhaba benimde kızım yeni 2 yaşına girdi, tuvalet eğitimi sabır isteyen bir şey. Bezini bağlama alıştırma külodu kullanmanı tavsiye ederim beze göre daha uyarıcı ve çocuk rahatsız oluyor. 15 dakikada bir çişe tutarak zafer bizimdir artık kendisi söylüyor😊✌🏻