Gizemvencoglu 30. Haftasını geçmiş hamiş arkadaşlarım ☺️bu haftalardan sonra kilo alımı nasıl oluyor yavaşlıyor mu hızlanıyor mu durumlar nedir 🤗🤗
Denizim Gizemvencoglu bu haftalardan sonra mideye baski artiyor belki buyuzden genelde kilo alimi azaliyor diye biliyorum benim oyle oldu,gecen ay 1kiloydu iki gun once gittim doktora bu ay 400gr vermisim hatta😁
bilges Gizemvencoglu bence yavaslıyor canım.. Benım doktorum en çok kılo alınan zaman 22 le 28 arası demişti gerçekten de 35.haftamdayım toplam 15 kılo aldım bunun 13 ünü o haftalarda aldım 30 dan son ra 2 kılo aldım ben ☺💙
Gizemvencoglu ZeynepKara Bazen hızlanıyor diye duyuyorum kimisi de baskı olduğu için yenmiyor yavaşlıyor diyor 🤷🏽♀️ Her şeyde olduğu gibi buda bünyeye göre değişiyor galiba 😅
Nebiyeee Canim 30.haftaya kadar sadece 3 kiko aldim 32 de kontrole gittim 3 kilo daha almisim toplam 6 kilo yani 30 dan sonra hizlaniyo kilo alimi
Derinsuveannesi Canim ben 29dan sonra istahim kesildi cok az yiyorum dolu dolu yiyemiyorum yersem cok rahatsiz oluyorum herkez cok artis oluyor kilo diyorlar ama sanmiuorum cunku insan yiyemiyorki bebisin baskisinndan
Gizemvencoglu Derinsuveannesi artış oluyor diyen de var baskı oluyor diyende ama genel olarak az alınıyor galiba bakalım benim nasıl olucak kişiden kişiye değişiyor sanırım ☺️☺️
Gizemvencoglu Enesefe ne güzel verebilmişsiniz şeker yok ama bende dikkat etmeye çalışıyorum 27 deyim şu an ama nolucak bakalım 30 dan sonra merak ediyorum ☺️☺️
Gizemvencoglu Denizim aa ne güzel 😄 Evet bencede azalıyor 27. Haftamdayım bende kontrollü gitmeye çalışıyorum ama bi yere kadar merak ettim 30 dan sonra neler bekliyor beni diye 😅☺️
Derinsuveannesi Gizemvencoglu aynen canim bence kisiden kisiye degisiyor bnim arkadasimla ayni haftalardayiz o gayet oturdumu bir ekmegi goturuyormus mesela
Demir En merak ettiklerimden bir soruu🙈 30 haftalığım şu ana kadar 2 buçuk kilo aldım bundan sonrası nasıl oluyor,hızlanıyor mu merak ediyorum açıkcası.Ama çok alacağımı sanmıyorum son zamanlar sıcaklara denk geldi iştahla yemek yenmiyor 🤦🏻♀️
Gizemvencoglu Demir Ne güzel az almışsınız bu zamana kadar çok iyi 👍🏼 iştahınız yoksa çok almazsınız o zaman bu haftalardan sonra ☺️
Gizemvencoglu bilges ay evet bende 22 den sonra başladım almaya inşallah benimde öyle olur yavaşlar 🙏🏼☺️ Sağlıkla kucaklayalım