Gul_meftun Kubra50 teşekkür ederim iyiyim siz nasılsınız. Nasipse bende cuma doğuma giriyorum.tam 38 haftalık oluyor 36+6 da 3500 dü perşembe son kontrolüm bakalım ne kadar olmuş. Rabbim ikinizede sağlıklı doğumlar versin
Hatice68 tknmltm canım günde 1 veya 2 yedim muzu ara öğün olarak kaşarı kahvaltida tostta yedim pekmez de ic bebise çok kilo aldırırmis bana da dua edersin insallah cuma doğumum var🤲❤
Kubra50 Gul_meftun kakasını yutmuş kendi kendine nefes alamıyorum solunum sıkıntısı çekiyor sabahtan beri solunum cihazına bağlı benim sezeryanım iyi geçti gayet iyiyim bide kızım yanımda olsaydı daha iyi olurdu senin nasıl geçti Doğum
Gul_meftun Kubra50 çok şükür hiç korktuğum gibi olmadı çok iyi geçti . Yürüyorum sürekli bol sıvı alıyorum . Pek ağrımda yok şu an. Merak etme bir an önce gelir inşallah yanına. Rabbim şifa versin tez zamanda kucağına getirsin inşallah