Bebeğimin her şeyi 2 yaşında hala şifonyere sığıyor. Asılacak olan eşları ablanın dolabına asıyoruz o da iki kapılı ufak yetiyor bize iki çocuğa. Tek olsa kendi dolabıma da asardım. Çekmece bana göre askıdan çok çok daha gerekli. Zaten bebeğin çok asılacak eşyası da olmuyor. Ya da ben rahat giydiriyorum genelde ondan da olabilir.