Elomiy [silindi] 21 haftalıkken normalde 20 haftalıkken yapılıyor bizimkinin gelişimi önde o yüzden 21 haftalıkken oldum
Elomiy archmom bende öyle vallaha hergün agrı kesici içiyorum yoksa dayanamıyorum. İkinciyi olmasak olmuyor mu
Dyguklc Elomiy bende ilk dozda iki uc gun inanilmaz agridi kolumu.kaldiramadim ama 2. Dozda hocbisey olmadi