DenizAlpinannesii benimde düdüklü fobim var asla kullanmam evde olduğu halde kullanmıyorum tencere de yapıyorum çok da lezzetli oluyor fasulyeyi akşamdan ıslat 1 gün beklet sabah öğlen işte hangi vakitde yapacaksan kaynat köpüklerini al haşlanınca anlarsın yumuşuyor sonrası klasik yaptığımız gibi yapıyoruz eskiden düdüklümü vardı boş ver canlı bombayı tencere candır😁💞💐