Prenses21 DenizAlpinannesii fasulyeyi gece ılık suya islat tencerede sabahta o suyuyla beraber ilk kaynat pisiyo pistikten snrada süz salcala yap yemegini
midekoruyucu DenizAlpinannesii kız lokanta filan yok mu yakınlarda bi tabakcık alsan uğraşmamış da olursun, benim de eşim yemiyor ama çok canım çekiyor bugün buzlukta hazır haşlanmışım vardı onunla bi tabak pişireyim diyodum 😅
DenizAlpinannesii midekoruyucu canım yurt dışındayım Türkiye’de olsam anneme felan da yaptırırım ama burdaki Türk lokantaları sadece kebap satıyor 🙄
Hatice68 DenizAlpinannesii canim inan yakin olsak bir düdüklü yapıp getirirdim o derece istedim sana kuru fasulye yapmayı valla yaa🥰
DenizAlpinannesii Hatice68 zaten çok duygusalım iyice duygulandırdın beni düşünmen yeter bu yorumu yapman bile o kadar mutlu etti ki beni 🥰
DenizAlpinannesii tandirella001 çok güzel anlatmışın teşekkür ederim yarın akşam yemeğine deniycem bakalım ne kadar becerebilcem 😂
DenizAlpinannesii ozlemak42 ah annem yakınımda olsa zaten hiç girmem bu zahmetlere ona yaptırır geçerim 😂
midekoruyucu DenizAlpinannesii ayyy ben sana kıyamam ki ama şimdi yaaa 😔 geceden ıslatıp ertesi gün normal tencerede de pişirebilirsin canım ayrıca hazır konservelerin tadı da güzel bak bi dene mutlaka 😘
Hatice68 DenizAlpinannesii kuzum yaa valla cok isterdim gönülden söylüyorum yapardım oturur yerdik bi güzel seninle 😂🥰
Hamileyim-mutluyum DenizAlpinannesii Canım fasulyeyi geceden suya koyunca tencerede bile yumuşuyor yani tabi düdüklü kadar çabuk pişmez ama bence konserve kullanmaktan iyidir konserveler sağlıklı olmaz
bensu2 DenizAlpinannesii VALLA BEN FASULYE YAPARKEN ÖLMEK İSTEMEDİĞİM İÇİN DÜDÜKLÜ BENİM EVİMDE DE YOK HEMDE BEN ÇALIŞIYORUM YEMEK YAPMAYA BAZEN ZAMANIM HİÇ OLMUYO FASULYE BARBUNYA NOHUT HEPSİNİ KONSERVE ALIYORUM HEMEN CANIM İSTEYİNCE DOLAPTAN ÇIKARIP YAPIYORUM
midekoruyucu DenizAlpinannesii yaparsın ben sana inanıyorum 😍 haşladıktan sonra pişirme kısmına geçerken suyunu çok koyma ki suyun içinde yüzmesin bakarsın suyunu çekiyor az daha koyarsın. Kurufasulye çok suyun içinde olunca güzel olmuyor 🙅🏻♀️
DenizAlpinannesii Hatice68 canım inan yapmış gelmiş kadar oldun 🥰 Türkiyede olsaydım yerdik tabi anladığım kadarıyla Aksaray’lısın hemşehri de sayılıyoruz biraz 😂
happypregnant29 DenizAlpinannesii ben hep düdüklüsüz yapıyorum bir gün önceden ıslayın ertesi gün haşlayıp sonra salçalıyorum böylelikle gaz da yapmıyor
OzgeAlya DenizAlpinannesii Şöyle yapınn fasulyenizi geceden kaynar suya dökün, içine de bir tatlı kaşığı tuz dökün mutlaka sabah da suyunu iyice süzüp ağzı kapalı bı şekilde 1 saat, ağzı açık bir şekilde yarım saat pişirin 🤗 aşçılık okudum da 🙈
DenizAlpinannesii Hatice68 benim babam aksaraylı annem konyalı ama yıllar önce hepsi konyaya yerleşmişler ömrümde 1 kere gittim aksaraya ☺️