Yediklerimize çok dikkat etmeliyiz :) bol bol sebze yemeği yiyin kızlar kırmızı et tüketemiyorum çünkü sindirimi çok zor ve benim hamilelikten önce de reflüm vardı hayattan soğuma sebebi. Yediklerinizin Ağızda püre haline gelmeden lokmanızı yutmayın ben çok çektim