Sevda-23 13 haftalık oldum ama karın ağrım hiç bitmedi gerçekten bu beni çok tedirgin ediyo kime desem tuhaf diyorlar ama bende anlamadım 😔
MSA001 Sevda-23 Canım bızde 13 haftalığız benımde karnımda bıçak saplanmış gıbı kramp agrı hissediyorum uykumdan uyanıyorum bazen sancımdam doktorumla görüştüm normal dedı enfeksıyon var bırde bende oda tetiklermiş ve bu haftalarda olurmuş çocuk büyüyor gelişiyor yerleşiyormuş kokma o yüzden sıcak tutmaya çalış olabildiğince 🥰
Sulesu Ben de 13 haftalığım benim karnım gaz sıkışmasından dolayı ağrıyor bir de rahim şuan iki katı büyüklüğe ulaşmış bu hafta itibari ile, ayrıca bebek yukarı doğru çıkmaya başlamış ağrı ve kasılmalar bunlarla alakalı olabilir.
OzgeAlya Sevda-23 Rahminiz büyüyor ve yukarıda okuduğum kadarıyla acı yiyorsunuz, acı gaz yapar çok 🤗 beslenmenize dikkat edin aman gaz sancısı berbat bir şey sizi cok iyi anlıyorum dikkat edin yediklerinize🤍
Sevda-23 OzgeAlya evet yaa kuzum bide çok hareketsizim bnm düşük riskim var şu haftaya kadar hep yatarak geçirdim gaz da olabilir dediğiniz gibi
Sevda-23 Kızlar bizim 12+4 te cinsiyet kesinbelli oldu bu Arada bizde şaşrdık ama doktorum çok net dedi 🦋
OzgeAlya Sevda-23 Yaaa Geçmiş olsun ❤️ Rabb’im ikinizi de korusun dikkat edin kendinize sırtınıza da çok sicak olmaması kaydıyla su torbası koyun veya ayaklarınızın altına çok rahatlatıyor. Belinize ve karnınıza koymayın 🤗