LivaLiva canm bir laf vardr düşmanına yakın olcaksn diye. Tabi ki düşman deiller yanlş anlaşılmasn misal diyorum 🙈 Bnce git bak zde nişanmda brden bozuşmştk 1 sene konşmadm çnkü çok kırılmştm beni çok kırmşti birazda kinci bir insanım anneler gnnde eşmn babaannesni ve dedesni kaynvldmgle bıraktk eşm hiç sölemedi babaannesi dedesi hadi bnm için çık yukarı barş dedi bnde hayr dedim snra arabaya bndim tam gidecektik içimde öyle birşey oluştu ki git annene söle elni öptrcekse çıkcam bana laf sokup duracaksa çıkmam dedim eşmn gözlernnde şaşknlığı hiç untmuyorum hemen gitti ve annesnnde gözleri dolmş beni bekliyormş gittim canlı çiçek aldm ve yukrı çıktm elni öptrdü ve öyle bir sarıldı ki ciğerlerimi sökecekti oda bnde ağladk ve odur budur iyiyz ama admları hep sağlam attm kaynvldeme karşı bnu kendide bilir hep eskisi gbi olmak istediğini söyler özledni söyler ama bi kre dilim yanmştı kalbm kırılmıştı. eltim ve kaynm falan da ben gittim diye baya bozulmştu ben gelr gelmez gittiler yani kimse iyi olmanı istmez canm bırak git büyüklk sende kalsn el öpmeyle ağız kirlenmez der büyüklerimiz sen iyi ol görmceksn duymicaksn gerekti yerde herşeye cvbnı vrceksn ama kendne olan saygnı da hiçbr zaman yitirme canm