demiray çok uzun hikaye.. Kayınpederim kocama karını da al siktir git dedi. Bu lafın üstüne ağzıyla kuş tutsa yaranamazlar isterlerse torunlarına dünyanın en iyi şeylerini alsınlar. Selam verme konusuna gelince malesef öyle olmuyor işte bekarken buna benzer bi konu yaşasan o kişinin burnundan fitil fitil getirir birde yüzüne tükürürdüm . Ama evliyken öyle estiği gibi davranamıyor insan. Biraz da yapı meselesi eşim o anlık arkamda durdu belli bir süre konuşmadı gene barıştı tabi. Şimdide oğullarının kanına girmeye çalışıyorlar sürekli kendilerini iyi göstermeye çalışıyorlar. Ne yapacağımı hiç bilmiyorum