Minikanneee Selensahin biraz erken gitmişsiniz belki ondan görünmemiştir ama yarın inşallah görebilirsiniz sizde kendinize stres yapmayın görünür mutlaka 🥰
Mom027262 Minikanneee benimde SAT 16 Şubat.Benim dr çok garantici 6+0 da gel bakalım dedi.Bende heyecandan pıt pıt gün geçmiyor ❤️keseyi görünce rahatlayacağım sanki
Minikanneee Mom027262 inanın günler geçmiyo gibi geliyo banada ilk kese dedik şimdi kalp atışını duymak için bekliyorum günler geçmiyo şimdi belki beklemek daha iyidir belki ikisini bi anda görürsünüz 🥰🧿
Mom027262 Leylosacl Bir yanlışlık var. Siz yarın tekrar sonucunuzu isteyin oradan ve sorun değerim nedir diye sorun mutlaka. Olmadı başka bir hastanede tekrar kan verin.
tipikbiryayburcu Leylosacl canım https://hizliresim.com/ bu bağlantıya tıkla orda fotoğraf seç diyor ordan fotoğrafı seçip yükle de sonra sonra bağlantı vericek ilk baştakini kopyalayıp buraya yapıştır
Sevil34 tipikbiryayburcu adet gibi ağrılarınız cok cok normal endişelenmeyin ikinci gebeliğim aynılarını yaşadım😊
tipikbiryayburcu Leylosacl yanlış yeri kopyalıyor olabilirisn canım yükle dedikten sonra resmin altında resim sayfası diye bi kutu çıkıyo onun içindeki bağlantıyı kopyalayıp buraya yapıştırmalısınızz
Gunes3434 Leylosacl çok çok fazla o kadar olmaması lazım. İlk kez görüyorum böyle bir rakam. İkiz gebeliklerde yüksek çıkıyor genelde ama tabi bilemiyorum
Leylosacl Gunes3434 bilmiyorum belki yanlış yere bakıyorum şimdi e nabız yükledim orda sonuçlar varmis bir arkadas yazmış ordan bakicam
tipikbiryayburcu Leylosacl Canım bak sonuç yazıyor beta hcg nin karşısındaki değer dikkate alınıyor https://hizliresim.com/rsLEul
tipikbiryayburcu Leylosacl Ooh maşallah canım o zaman senin baktığın yer yanlışmış 45 bin çok uçuk bi değer çünkü 😀 6-7 haftalık falandır o zaman 😍