Mom027262 Merhabalar, Öncelikle sağlıklı bir gebelik diliyorum herkese🥰 Benim 3.haftadan beri sürmeli karın ve kaşık ağrılarım oluyor.Dinlenince azalıyor.Hafif bulantılar var ama kusma seviyesinde değil.Sizde durumlar nasıl?
tipikbiryayburcu Mom027262 Ben henüz 5 haftalık değilim 4+1 oldu bugün ama haftaya 5+2 ya da +3 olunca doktora gidicem kese için gel dedi inşallah görürüm 🤓 Şu an tek belirti arada sancı ve kasık ağrısı birde karnımda garip bir his var bilemiyorum 🙄
Rabiabektas1 Mom027262 bende 5+3 üm çok yoğundu geçen hafta kasık ve karın ağrım şimdi ara ara ağrı karnımın altına yine geliyor
Mom027262 Sevil34 Ben öğrendiğimde adetime 4 gün vardı Beta 220 çıkmıştı.Takipte olduğum dr una sonucu gönderdim 15 gün sonra gel ultrasonda keseye bakalım dedi. 30 Martta gideceğim ilk kez.
Leylosacl tipikbiryayburcu 4+6 Bende bhcg sonucunuz neydi acaba bugün benim 45867 buydu normal mi yoksa ben yanlış bir sayı mı gördüm
Leylosacl 4+6 yım bdnde 😊 henüz keseyim görmeye gitmedim ama bir sorum olacak bugün kan verdim elime bir kağıt verdiler anlayamadım 45867 bu yazıyordu normal mi sizin ki kacti 4 haftada
tipikbiryayburcu Leylosacl Benim şu an 4+1 ve 190 çıktı betam canım 4+6′da o değerlere çıkar mı bilmiyorum canım 45 binler biraz yüksek geldi bana acaba yanlış bir şeyi mi okudun canım o değerler 10.haftada falan oluyor diye biliyorum ben
Mom027262 Leylosacl 4+0 da 611 di. Sizin rakamda bir tuhaflık var gibi 🤔Doğru yere baktığınıza eminmisiniz acaba? Kağıdı paylaşma şansınız varmı?
Gunes3434 Leylosacl çok çok fazla o kadar olmaması lazım. İlk kez görüyorum böyle bir rakam. İkiz gebeliklerde yüksek çıkıyor genelde ama tabi bilemiyorum
tipikbiryayburcu Leylosacl aay ne kadar çok canım yazmışım sinir oldum kendimi hep hesap yapıp hem yazınca böyle oldu 😂😂😂
Mom027262 Leylosacl Valla herkes koyuyor resim fakat bende baktım beceremedim şimdi o yüzden tarif edemiyorum maalesef . kağıdınızda yan yana değerler yazar şimdi bakın. Şöyle; SONUÇ -Durum -BİRİM -Referans aralığı Sonuç’un tam altında yazan değer nedir?
tipikbiryayburcu Leylosacl canım https://hizliresim.com/ bu bağlantıya tıkla orda fotoğraf seç diyor ordan fotoğrafı seçip yükle de sonra sonra bağlantı vericek ilk baştakini kopyalayıp buraya yapıştır
Minikanneee Şuan 5+3 üm keseyi gördük kalp atışı için haftaya perşembe gidicez şuan sadece ara ara kasıklarımda ağrı oluyo fazla değil bir de fazla idrara çıkmaya başladım şuanlık durumlar böyle🤰🏼☺️
Mom027262 Minikanneee Yaaa ne güzel keseyi görmüşsünüz maşallah 🧿 SAT neydi ? Keseyi gördüğünüzdeki Beta değerinizi biliyormusunuz?
Selensahin Minikanneee çok güzel bende ilk gittiğimde 4+2 dedi ama kese görünmedi sadece karından baktı. Şuan 5+4 teyiz yarın kontrole gideceğim inşallah bende görürüm 🥺
Memmedovaa1 Minikanneee Minikanneee 5 Minikanneee 5+3 adet tarihine goremi diyosunuz?* bende adet tarihine gore 5+3 kese gorulurmu?
Minikanneee Mom027262 ilk öğrendiğimde adetime 2 gün vardı beta 36 çıkmıştı adet günümde 132 çıktı ondan sonrada daha yaptırmadım doktorum sağlıklı gebelik daha gerek yok kan tahliline dedi 5+1 de gittim kese göründü. Sat 15 Şubat bu arada 😊
Mom027262 Selensahin İnşallah 🙏 görürsünüz.Görmezsenizde endişe etmeyin bir kaç güne tekrar çağırır bakar.Malum çok minikler 🐣
Minikanneee Selensahin biraz erken gitmişsiniz belki ondan görünmemiştir ama yarın inşallah görebilirsiniz sizde kendinize stres yapmayın görünür mutlaka 🥰
Mom027262 Minikanneee benimde SAT 16 Şubat.Benim dr çok garantici 6+0 da gel bakalım dedi.Bende heyecandan pıt pıt gün geçmiyor ❤️keseyi görünce rahatlayacağım sanki
Mom027262 Leylosacl Bir yanlışlık var. Siz yarın tekrar sonucunuzu isteyin oradan ve sorun değerim nedir diye sorun mutlaka. Olmadı başka bir hastanede tekrar kan verin.